Що треба міняти у продукті, який не продається?

Аватар admin

·

·

  1. Лендінг.
  2. Хоча більшість стартаперів та підприємців вважає, що в цьому випадку треба додавати фічі та покращувати інтерфейс продукту. Навіщо? Адже якщо люди не купили продукт, значить, вони не пройшли далі лендингу.
  3. Купують не те, що ми зробили, а те, що ми написали на лендінг.
  4. Лендінг тримається на чотирьох китах: для кого це?, Як це працює?, Що я отримаю в результаті? і «чим доведете?». Якщо продукт не продається — проблема або а) у тому, що якісь із складових є непереконливими, або б) цей результат людям не настільки важливий, щоб за нього платити ці гроші.
  5. Під цим кутом зору традиційні підходи розв’язання проблеми відсутності продажів виду “давайте покращимо наш продукт” або “наймемо дизайнера, щоб він зробив нам красиво” виглядають безпорадно.

Маєте питання? Напишіть нам і допоможемо вам швидко зробити сайт та запустити рекламу. Та залучити клієнтів у ваш бізнес.