- Лендінг.
- Хоча більшість стартаперів та підприємців вважає, що в цьому випадку треба додавати фічі та покращувати інтерфейс продукту. Навіщо? Адже якщо люди не купили продукт, значить, вони не пройшли далі лендингу.
- Купують не те, що ми зробили, а те, що ми написали на лендінг.
- Лендінг тримається на чотирьох китах: для кого це?, Як це працює?, Що я отримаю в результаті? і «чим доведете?». Якщо продукт не продається — проблема або а) у тому, що якісь із складових є непереконливими, або б) цей результат людям не настільки важливий, щоб за нього платити ці гроші.
- Під цим кутом зору традиційні підходи розв’язання проблеми відсутності продажів виду “давайте покращимо наш продукт” або “наймемо дизайнера, щоб він зробив нам красиво” виглядають безпорадно.
Маєте питання? Напишіть нам і допоможемо вам швидко зробити сайт та запустити рекламу. Та залучити клієнтів у ваш бізнес.