У сучасному інтернеті вже виросло нове покоління людей, які взагалі не користуються сайтами. Так зване покоління Z (народжені після 2000 року), яке не застали епоху появи класичного інтернету. Зараз в епоху смартфонів та фейсбуку, на сайти можна не заходити. Великі портали новин роблять перепости всіх новин у соціальні мережі та месенджери, а з появою ботів у Телеграм – можна оформити підписку на що завгодно і читати всі новини взагалі в месенджері.
То навіщо вам сайт?
Насправді, досі ваш сайт є найбільш максимально функціональним майданчиком для продажу послуг або товарів, або просто ведення блогу, або просто сайтом про вашу компанію.
Ви можете зробити сторінку у фейсбуку, інстагрмі, інших соціальних мережах, але це швидше мікро вітрина або пости з новинами. Це доповнення до основного сайту. Особливо якщо це інтернет-магазин, з повноцінною вітриною товарів. З фільтрами для швидкого вибору товару зі спеціальною адмінкою, в якій ви швидко можете змінити всі ціни на всі товари буквально парою кліків, якщо раптом сьогодні змінився курс. В інтернет магазині ви зберігаєте базу даних всіх своїх замовлень, можете синхронізувати їх із CRM і зробити ще купу інших потрібних вам дій.
Сторінка у соціальних мережах – це доповнення до вашого сайту. Там ви можете збирати лояльну аудиторію, розповідати про свої послуги, акції та новини.
Тут ще є важливий момент. Вашу сторінку або спільноту в будь-якій соціальній мережі можуть у будь-який момент заблокувати на вимогу користувачів або якщо алгоритм вирішив, що ви якось порушуєте правила сервісу. У цьому випадку ви втрачаєте все. Контент, передплатники, рейтинг. З сайтом такого статися не може, хіба що ви використовуєте поганий хостинг і ставите в нього підозрілі модулі чи скрипти і не робите вчасно бекапи сайту.
Але найважливіше навіщо вам потрібен сайт – це звичайно продажі. Ваш сайт має продавати. Наступне питання, яке ви повинні вирішувати після створення сайту – трафік. Звідки брати трафік на ваш сайт? Трафік – це окрема тема. Тут скажу лише кілька джерел – Google Adword (контекстна реклама), пошуковий пошук в google (SEO), соціальні мережі (Facebook, Instagram), посилання на інших партнерських сайтах.
Після того, як ви вирішили питання з трафіку і починаються продажі. Ваш сайт або конвертує відвідувачів у потенційних покупців чи ні. Після цього ви починаєте вже аналізувати тексти, фотографії, шукати помилки, перевіряти чи працюють форми, чи ні. Намагаєтеся підвищити конверсію з 2 відсотків до 5. І так далі.
Якщо ви не знаєте спочатку навіщо вам сайт, то ви обов’язково прийдете до того, що продаж найголовніше навіщо вам сайт. Але якщо ви спочатку почнете мислити таким чином, то заощадите багато грошей і найголовніше часу.