Звісно тут немає одного фактору чи проблеми. Це комплексне питання. Але можна виділити основні моменти, на які треба звернути увагу.
Офер
З цього ми рекомендуємо почати проектування сайту. Що саме ви пропонуєте людям? І чи це зрозуміло з першого екрану, якщо на нього подивиться люба людина. Зробіть такий тест. Покажіть перший екран вашого теперішнього сайту 10 своїм друзям, та запитайте про що сайт, що пропонує компанія?
Якщо 10 людей з 10 не зрозуміють про що річ, то це поганий перший екран. Просто уявіть тоді собі незнайому людину, яка зайшла на ваш сайт. Або просто згадайте, як ви відкриваєте сайти. Якщо вам на зрозуміло за перші 3 секунди про що річ, ви відразу закриваєте сайт. І переходите до іншого. Приклад нашого першого екрану. Я думаю тут немає жодного сумніву про що сайт?
Звонок від заказчика. Зробили самі сайт. Немає дзвінків. Сезон розконсервації басейнів скоро скінчиться. Що нам робити?
Ось з такого діалогу почався проект. Добре. Я подивлюсь і подумаю, що можна зробити. Що я побачив на їхньому сайті?
Це був стандартний шаблон сайту на тему обслуговування басейнів. Вставлені картинки зі стоків. На головному банері – маленький хлопчик у басейні та банальна підписка. Ми працюємо, ви відпочиваєте. І далі все за шаблоном. Робота під ключ, працюємо 20 років, зробили 100500 об’єктів.
Раніше ми теж робили такі сайти. Але не розуміли головних причин успіху сайту. А головне це причина — чому люди купують, чому реагують, як приймають рішення. Чому одні сайти продають, має навіть посередній дизайн. А інші з крутим дизайном, але не працюють.
Зараз у нас проектування будь-якого сайту починається зі змісту. Що ми хочемо донести до клієнта, які проблеми ми можемо вирішити. Як і за який час. Які ми маємо докази. Чому ми можемо вирішити його проблеми?
Найважливіше правило – писати про болі клієнтів. Все має бути написано безпосередньо і простою мовою. Здебільшого всі пишуть про себе. Про свої досягнення, якісь новини. Добре, якщо розповідають про проекти. Але дуже мало компанії показують, які проблеми вони вирішували та як їх вирішили. І як вони можуть вирішити проблеми клієнта?
Тільки після відповіді на ці запитання можна починати займатися розробкою сайту. Спочатку думаємо, як нашу послугу та товар вирішує проблему клієнта. Потім думаємо, як ми можемо це просто і зрозуміло донести до клієнта, щоб він зрозумів, що ми хочемо йому сказати.
В підсумку. Ми повністю все переробили та переписали. Перемалювали логотип, підібрали потрібні фото. Зібрали простий та лаконічний лендинг. Подивились рекламу, переналаштували. Декілька днів роботи. Запустили. Результат 2 дні 3 дзвінки та одразу замовлення на роботу.
А тепер подивіться на свій сайт. Що ви пропонуєте клієнтам з першого екрану вашого сайту?
Дякуюємо, що дочитали до кінця. Можливо наші поради допоможуть вам не втратити час та гроші на розробці сайту. Якщо у вас будуть питання – пишіть нам. Ми постараємось дати відповідь на них.
Мирного неба над головою та успіху в розробці сайту!