50 дій, які дозволять інтернет-маркетологу збільшити прибуток компанії

Аватар admin

·

·

1. Скласти портрет цільової аудиторії компанії:

  • Краще розуміння потреб і вподобань аудиторії
  • Покращення точності маркетингових стратегій і повідомлень
  • Створення персоналізованих маркетингових кампаній

2. Сформулювати позиціювання компанії:

  • Чітке визначення унікальної переваги компанії
  • Встановлення чіткого іміджу та відмінності від конкурентів
  • Залучення цільової аудиторії з сильнішими мотиваціями до покупки

3. Проаналізувати конкурентів:

  • Розуміння сильних і слабких сторін конкурентів
  • Виявлення можливостей для диференціації
  • Інсайти для покращення маркетингових стратегій і дій

4. Сформулювати оффер:

  • Створення привабливої пропозиції для цільової аудиторії
  • Підвищення конкурентоспроможності продуктів або послуг
  • Стимулювання попиту та збільшення конверсії

5. Сформулювати УТП (унікальна торгова пропозиція):

  • Привернення уваги до унікальних характеристик продукту або послуги
  • Підкреслення переваг компанії перед конкурентами
  • Створення основи для ефективного маркетингового повідомлення

6. Зібрати та запакувати 10 успішних кейсів (було-стало):

  • Демонстрація успішних кейсів покращення результатів для клієнтів
  • Встановлення довіри до компанії через практичні приклади
  • Використання кейсів у маркетингових матеріалах і презентаціях

7. Сегментувати базу (за статтю, віком, видом діяльності, інтересами, місцем проживання):

  • Підвищення ефективності таргетованих маркетингових кампаній
  • Покращення персоналізації комунікацій із клієнтами
  • Мінімізація надсилання нерелевантного контенту

8. Прописати окремі ланцюжки дотиків із клієнтами за сегментами:

  • Збільшення залученості клієнтів через персоналізовані комунікації
  • Підвищення ймовірності конверсії через покращене взаємодія

9. Створити таблицю рекламних майданчиків і джерел трафіку:

  • Оптимізація витрат на рекламу через вибір оптимальних каналів
  • Збільшення охоплення цільової аудиторії через різноманітні джерела трафіку
  • Покращення відстеження та аналізу ефективності рекламних кампаній

10. Запустити товар-тріпваєр:

  • Виявлення зацікавлених, хто готовий спробувати ваш продукт або послугу
  • Усунення страху перед покупкою основної пропозиції та збільшення конверсії
  • Підвищення імпульсивних замовлень

11. Розширити продуктову матрицю:

  • Збільшення середнього чека за рахунок пропозиції додаткових продуктів
  • Задоволення різноманітних потреб клієнтів через різні комплектації
  • Розвиток глибших відносин із клієнтами через розширений асортимент

12. Впровадити преміальний продукт — апсел:

  • Підвищення прибутковості через пропозицію дорожчих варіантів продукції
  • Створення можливості для збільшення середнього чека
  • Покращення іміджу компанії через пропозицію преміальних продуктів

13. Впровадити доступний за ціною продукт — даунсел:

  • Розширення клієнтської бази через залучення ширшого кола споживачів
  • Підвищення конверсії за рахунок пропозиції доступних за ціною варіантів
  • Збільшення лояльності клієнтів через доступні опції продукції

14. Впровадити email-маркетинг:

  • Підвищення залученості клієнтів через персоналізовані електронні листи
  • Підвищення обізнаності про продукцію або послуги компанії
  • Збільшення конверсії через ефективний маркетинговий вплив

15. Підключити продажі в розстрочку:

  • Збільшення кількості угод завдяки наданню фінансових опцій
  • Підвищення доступності продукції або послуг для клієнтів із обмеженими фінансовими можливостями
  • Збільшення середнього чека завдяки можливості купівлі на більші суми

16. Допродавати додаткові товари/послуги поточним клієнтам:

  • Збільшення середнього чека за рахунок підвищення обсягу покупок у існуючих клієнтів
  • Покращення задоволеності клієнтів через пропозицію додаткових рішень
  • Укріплення відносин із клієнтами через додаткову цінність

17. Підняти конверсію за рахунок АБ-тесту сторінок сайту та реклами:

  • Покращення ефективності веб-сайту або маркетингових кампаній через оптимізацію
  • Більш точне визначення найефективніших стратегій і тактик
  • Підвищення результативності маркетингових зусиль через постійне вдосконалення

18. Впровадити системи аналітики (безкоштовні, платні):

  • Отримання детальної інформації про поведінку клієнтів і ефективність маркетингових кампаній
  • Виявлення трендів і можливостей для оптимізації стратегій
  • Прийняття обґрунтованих рішень на основі даних для збільшення прибутку

19. Протестувати всі форми захоплення на сайті:

  • Покращення користувацького досвіду через оптимізацію форм захоплення
  • Підвищення конверсії за рахунок збільшення числа успішних відправок форм
  • Отримання більш якісних контактів для подальших маркетингових кампаній

20. Протестувати верстку на всіх браузерах, пристроях і розширеннях:

  • Забезпечення якісного відображення сайту для всіх користувачів
  • Підвищення задоволеності користувачів за рахунок зручності використання на різних пристроях
  • Підвищення конверсії через зменшення відмов через проблеми з відображенням

21. Впровадити IP-телефонію (бачити втрати, запис і аналітику розмов):

  • Покращення якості обслуговування клієнтів через більш ефективне управління дзвінками
  • Отримання цінних даних про взаємодію з клієнтами для аналізу та оптимізації процесів
  • Покращення контролю над обслуговуванням клієнтів через запис і аналіз розмов

22. Прослухати дзвінки щодо продажу вашого продукту, послуги, зробити висновки:

  • Виявлення сильних і слабких сторін співробітників по обслуговуванню клієнтів
  • Підвищення якості обслуговування і покращення навичок комунікації з клієнтами
  • Оптимізація процесу продажу через зворотний зв’язок і тренінги

23. Скласти скрипти, записати свої найефективніші приклади дзвінків:

  • Забезпечення єдиних стандартів обслуговування і ефективних методів комунікації з клієнтами
  • Підвищення конверсії і покращення результатів продажів завдяки застосуванню перевірених практик
  • Полегшення процесу навчання нових співробітників і підвищення їх ефективності

24. Впровадити CRM:

  • Покращення управління клієнтською базою і взаємодії з клієнтами
  • Підвищення ефективності продажів через автоматизацію процесів і покращення обслуговування клієнтів
  • Отримання цінних даних для аналізу і прогнозування попиту

25. Впровадити план продажів:

  • Встановлення чітких цілей і стратегій для команди продажів для досягнення бізнес-цілей
  • Підвищення мотивації і продуктивності співробітників завдяки чіткому плануванню і контролю результатів
  • Оптимізація процесу продажів і підвищення ефективності команди через стандартизацію та автоматизацію процесів

26. Порахувати конверсію з трафіку в звернення:

  • Оцінка ефективності маркетингових каналів і якості трафіку
  • Ідентифікація проблемних зон і можливостей для оптимізації воронки продажів
  • Підвищення ROI завдяки оптимізації рекламних витрат і покращенню конверсії

27. Порахувати конверсію з звернень в оплати:

  • Оцінка ефективності роботи відділу продажів і якості обслуговування клієнтів
  • Ідентифікація проблемних моментів у процесі продажу та можливостей для покращення
  • Підвищення конверсії і збільшення виторгу за рахунок оптимізації процесу продажів

28. Порахувати конверсію з переглядів у кліки:

  • Оцінка ефективності контентної стратегії і якості залучення трафіку
  • Ідентифікація проблемних моментів і можливостей для покращення CTA (закликів до дії)
  • Збільшення конверсії завдяки оптимізації контенту і покращенню привабливості пропозицій

29. Порахувати конверсію по каналах і продуктах, скласти звіт:

  • Отримання детальної інформації про ефективність різних маркетингових каналів і продуктів
  • Виявлення найбільш успішних і найменш ефективних стратегій і тактик
  • Оптимізація маркетингових зусиль і розподілу ресурсів для збільшення прибутку

30. Порахувати цикл угоди (від першого контакту до моменту оплати):

  • Розуміння часових рамок і етапів процесу продажів
  • Ідентифікація моментів, які потребують додаткових зусиль або оптимізації
  • Покращення ефективності продажів і прискорення циклу угоди через оптимізацію процесу і взаємодії з клієнтами

31. Порахувати середній чек (загальний і за продуктами, каналами, менеджерами):

  • Оцінка ефективності стратегій продажів і якості управління продуктовим асортиментом
  • Ідентифікація найбільш успішних і найменш ефективних продуктів, каналів і менеджерів
  • Оптимізація стратегії ціноутворення і асортименту для збільшення середнього чека і загальної виручки

32. Розрахувати вартість ліда (загальну і по продуктах, каналах, менеджерах):

  • Оцінка ефективності маркетингових кампаній і якості генерації лідів
  • Ідентифікація найбільш і найменш ефективних каналів і стратегій залучення лідів
  • Оптимізація рекламних витрат і маркетингових зусиль для зниження вартості ліда і збільшення ROI

33. Розрахувати вартість клієнта (загальну і по продуктах, каналах, менеджерах):

  • Оцінка ефективності продажів і якості обслуговування клієнтів
  • Ідентифікація найбільш і найменш ефективних каналів і стратегій залучення клієнтів
  • Оптимізація маркетингових і продажних зусиль для збільшення прибутку на кожного клієнта

34. Зібрати зворотний зв’язок від клієнтів:

  • Отримання цінних даних про сприйняття продукції або послуг компанії
  • Виявлення областей для покращення і задоволення потреб клієнтів
  • Підвищення лояльності клієнтів через врахування їхньої думки і вподобань

35. Організувати партнерські продажі:

  • Розширення клієнтської бази через співпрацю з іншими компаніями або брендами
  • Збільшення загального обсягу продажів за рахунок доступу до нових ринків і аудиторій
  • Підвищення ефективності маркетингових зусиль завдяки спільним ресурсам і збільшенню масштабу

36. Запустити новий продукт:

  • Розширення асортименту і збільшення потенційної аудиторії
  • Збільшення виручки за рахунок додавання нових джерел доходу
  • Укріплення позиції на ринку через пропозицію інноваційних продуктів або послуг

37. Збирати контакти всіх клієнтів і звернень у базу, а також збирати з клієнтів контакти за рекомендаціями:

  • Створення бази даних для подальшого використання в маркетингових кампаніях
  • Підвищення ефективності рекламних зусиль через персоналізовані комунікації
  • Збільшення клієнтської бази через залучення рекомендацій і рефералів

38. Зібрати пакет корисної інформації і відправити клієнтам – інструкції, чек-листи, відеоогляди, пробники, тести продукції:

  • Підвищення лояльності клієнтів через надання додаткової цінності
  • Підвищення обізнаності про продукцію або послуги компанії
  • Стимулювання повторних покупок через демонстрацію переваг і можливостей використання

39. Провести якісну фотосесію продукції і співробітників, використовувати нові фото на сайті:

  • Підвищення привабливості і професійного вигляду сайту або маркетингових матеріалів
  • Збільшення довіри до компанії через демонстрацію якості і презентабельності продукції та персоналу
  • Збільшення привабливості пропозиції і конверсії через візуальний вплив

40. Зняти продаюче відео, використовувати його в воронці продажів:

  • Збільшення залученості і конверсії через використання відео в маркетингових кампаніях
  • Покращення пояснювальної здатності і ефективності представлення продукції або послуг
  • Покращення користувацького досвіду і збільшення довіри до бренду через привабливе відео

41. Організувати продаючий вебінар, запакувати його в автовебінар:

  • Збільшення залученості і конверсії через взаємодію з потенційними клієнтами в реальному часі
  • Підвищення експертності і довіри до компанії через надання корисної інформації та вирішення проблем
  • Стимулювання подальших дій і продажів через привабливі пропозиції на вебінарі

42. Знайти найкращих постачальників за співвідношенням ціна-якість-умови:

  • Забезпечення якісних і конкурентоспроможних товарів або послуг для клієнтів
  • Зниження витрат на закупівлі і підвищення маржинальності
  • Підвищення задоволеності клієнтів за рахунок пропозиції якісної продукції або послуг за доступною ціною

43. Повернути втрачених клієнтів (запропонувати тест-драйв нової послуги/товару безкоштовно, поділитися корисною інформацією про продукт):

  • Підвищення лояльності клієнтів і зниження відтоку завдяки пропозиції додаткових можливостей
  • Стимулювання повторних покупок і подальшої взаємодії з компанією
  • Збільшення довіри до бренду через надання цінної інформації і переваг

44. Створити лендинги для кожного оффера (можна на конструкторі):

  • Збільшення конверсії і ефективності рекламних кампаній через цільові сторінки
  • Надання інформації і пропозицій, що відповідають потребам клієнтів
  • Покращення користувацького досвіду і навігації для збільшення ймовірності покупки

45. Запустити акаунти в Instagram, Facebook, LinkedIn, заповнити інформацію про компанію, фото, регулярно робити публікації:

  • Переконатися, що шапка профілю чітко відображає діяльність компанії, регулярно викладати 5 постів на тиждень, створювати 10-13 сторіс, огляди продуктів, історії компанії, знайомити з командою, показувати бекстейдж.
  • Розширення охоплення аудиторії через присутність у популярних соціальних мережах
  • Збільшення впізнаваності бренду і залучення нових клієнтів через регулярне оновлення контенту
  • Покращення взаємодії з клієнтами і збільшення довіри до компанії через активну присутність у соціальних медіа

46. Запустити таргетовану рекламу:

  • Підвищення ефективності рекламних кампаній через точне націлювання повідомлень на цільову аудиторію
  • Збільшення конверсії і ROI через налаштування реклами на потенційних клієнтів
  • Отримання якісних лідів і збільшення продажів через таргетування реклами за інтересами і поведінкою користувачів

47. Щодня ставити завдання на день і в кінці дня відзначати прогрес:

  • Підвищення продуктивності і ефективності роботи через систематизацію і планування завдань
  • Мотивація і підтримка темпу роботи через постійний контроль і оцінку результатів
  • Покращення управління часом і ресурсами для досягнення поставлених цілей

48. Влаштувати змагання між менеджерами відділу продажів:

  • Підвищення мотивації і продуктивності співробітників через конкуренцію
  • Стимулювання досягнення кращих результатів і перевершення у роботі
  • Зміцнення командного духу і згуртованості колективу через спільні зусилля для досягнення спільних цілей

49. Зібрати бібліотеку з корисними книгами і почати читати по 1 годині на день:

  • Підвищення рівня знань і компетенцій через постійне навчання і саморозвиток
  • Покращення професійних навичок і здібностей через вивчення нових тем і підходів
  • Стимулювання креативного мислення і пошуку інноваційних рішень через збагачення особистого досвіду

50. Прописати чек-листи для себе і своїх підрядників (дизайнерів, копірайтерів тощо):

  • Забезпечення стандартів якості і ефективності роботи через систематизацію процесів
  • Покращення організації і координації роботи команди через чіткі інструкції і керівництва
  • Скорочення часу на навчання нових співробітників і підвищення їхньої продуктивності через стандартизацію робочих процесів