Трафік

Аватар admin

·

·

Друге питання, на яке ви повинні відповісти, після того, як визначилися з метою сайту, це звідки брати трафік? У чому відмінність магазину в реальному житті (офлайн) та магазину (сайту, онлайн) в інтернеті? Якщо ви поставите кіоск біля метро, там постійно біля нього ходитимуть люди. І частина людей іноді заходитиме. І робити якісь покупки. Тут ви сильно залежите від місця. Мені дуже подобаються три головні правила у рітейлі – це місце, місце, місце. В інтернеті все докорінно інакше. У вас за функціоналом, дизайном, швидкістю роботи та іншими параметрами сайт може бути крутішим, ніж у Розетки або Цитрусу. Але це не має жодного значення, якщо ніхто не заходить на ваш сайт. І у вас не буде жодного продажу. Тому про трафік варто думати вже на етапі розробки сайту.

Які основні джерела трафіку існують?

Контекстна реклама

Контекстна реклама – тип інтернет-реклами, при якому рекламне оголошення відображається відповідно до змісту, контексту інтернет-сторінки.

Контекстна реклама діє вибірково і відображається відвідувачам інтернет-сторінки, сфера інтересів яких потенційно збігається/перетинається з тематикою рекламованого товару чи послуги, цільової аудиторії, що підвищує ймовірність їхнього відгуку рекламу.

Для визначення відповідності рекламного матеріалу на сторінці інтернет-сайту зазвичай використовується принцип ключових слів. На ключові слова орієнтуються пошукові системи. Тому контекстна реклама з більшою ймовірністю буде продемонстрована споживачеві, який використовує мережу Інтернет для пошуку інформації, що цікавить, про товари або послуги.

Залежно від формату оголошення, контекстна реклама може бути текстовою, банерною, а також відео рекламою.

Я раджу клієнтам завжди починати із контексту. Це, в першу чергу, найшвидший і доступний спосіб протестувати ваш сайт або магазин. І майже одразу отримати ключових клієнтів на свій сайт. Ви платите лише за кліки. Єдиний нюанс, якщо у вас дуже конкурентна ніша, пластикові вікна чи візи, то там ціна кліку буде досягати до 100 гривень за 1 клік. Але зрозуміло, що у такі ніші треба йти вже з якимсь рекламним бюджетом.

Але найголовніше тут те, що заплативши фахівцю разово за підбір ключових слів, налаштування кампаній і повне налаштування вашої реклами в Google Адвордс, ви відразу починаєте отримувати цільовий трафік.

SEO

Пошукова оптимізація (англ. search engine optimization, SEO) — комплекс заходів із внутрішньої та зовнішньої оптимізації для підняття позицій сайту в результатах видачі пошукових систем за певними запитами користувачів, з метою збільшення мережного трафіку (для інформаційних ресурсів) та потенційних клієнтів (для комерційних ресурсів) ) та наступної монетизації (отримання доходу) цього трафіку.

Наступним етапом із залучення трафіку вже має бути пошукова оптимізація під певні пошукові запити. Це вже більш трудомістке завдання та дорожче. Щоб ваш сайт вийшов у топ пошукових систем, потрібно щонайменше кілька місяців роботи. А в середньому це може займати близько півроку роботи, залежно від тематики вашого сайту та конкуренції в цьому сегменті. Тут вам потрібно оптимізувати сайт, усунути помилки, зробити карту сайту для пошукового робота, закрити посилання, що не працюють, прискорити роботу сайту і зробити інші технічні вдосконалення. Написати статті та купити посилання на ваш сайт. Краще це доручити перевіреному фахівцю. Тому що при неправильній роботі з оптимізації ваш може бути взагалі виключений із пошуку.

SMM

Маркетинг у соціальних мережах ( Social Media Marketing , SMM ) — процес привернення уваги через соціальні платформи . Це комплекс заходів щодо використання соціальних медіа як каналів для просування компаній та вирішення інших бізнес-завдань

Поряд із пошуковими системами, величезну частку трафіку зараз приносять соціальні мережі. Правильна робота з ними може принести вам велику кількість трафіку. Але це ще довша історія, ніж SEO. Чому? Зазвичай робота спочатку йде зі збору цільової аудиторії на ваші групи або сторінки в соціальній мережі. Тут вам потрібно постійно робити цікавий та головне корисний контент для ваших потенційних замовників. Дайте відповідь насамперед собі – навіщо комусь читати у фейсбуці чи інстаграмі новини про вашу компанію, чи новини бух.обліку чи шиномонтаж. Ви повинні давати людям корисний контент, ставати експертів у їхніх очах, підказувати та давати поради. Не намагайтеся одразу продавати в лоб. Це не працює.Для прикладу можу порекомендувати подивитися групу у фейсбуці з ремонту взуття однієї компанії, у якої я в результаті замовив ремонт. Що здавалося б можна розповісти та показати у такій банальній та нудній темі, як ремонт взуття. Але вам варто зайти на сторінку і ви відразу переймаєтеся до хлопців довірою і вам хочеться відремонтувати своє старе взуття. А почитавши коментарі – усі сумніви взагалі розвіюються – facebook.com/DrShoe.ua